jak schudnąć

Odchudzanie mężczyzn

Odchudzanie

Zdecydowanie więcej uwagi urodzie poświęcają kobiety, aniżeli mężczyźni. Panowie nie spędzają tak dużo czasu przed lustrem, bowiem wygląd zewnętrzny nie jest dla nich tak istotny. Nic więc dziwnego, że określa się ich mianem płci brzydszej.

Dysproporcji nie widać jednak na siłowni, gdzie również dba się o urodę. Tutaj zdecydowaną większość stanowią Panowie. Wszak, postawna, umięśniona sylwetka to domena atrakcyjności.

Odchudzanie mężczyzn

Panowie odchudzają swoje ciało równie często, co kobiety. Piwny brzuch, oponka czy za duże uda są równie uciążliwe dla Panów, co dla Pań.

Czy odchudzanie mężczyzn różni się czymś od tego, które praktykują kobiety? Przede wszystkim – zwiększa się obciążenie treningowe, bowiem fizyka ciała pozwala na znacznie większy wysiłek. Dlatego też, mężczyźni biegają na bieżni dłużej, zakładają większe obciążenie na maszynach – na to pozwal im ich organizm. Płeć brzydszą uznaje się również za bardziej zdeterminowaną, co przekłada się na frekwencję treningową.

Dieta na odchudzanie dla mężczyzn

Dieta odchudzająca to niewątpliwie podstawa odchudzania. Każdy, kto pragnie zgubić kilka kilogramów musi wiedzieć, że bez zmiany nawyków żywieniowych się nie obejdzie.

Jadłospis odchudzący powinien być: zdrowy, zbilansowany, a także smaczny. W sieci jest mnóstwo gotowych, skutecznych rozwiązań. My sugerujemy wykorzystywać te, które cieszą się najlepszymi opiniami recenzjami, jednocześnie unikać tych o charakterze głodówkowym, gdyż najzwyczajniej w świecie są niebezpieczne dla organizmu.

Trening na odchudzanie dla mężczyzn

Ćwiczenia odchudzające dla Panów są identyczne jak dla Pań. Co prawda, mężczyźni częściej łączą odchudzanie z uwidacznianiem mięśni, ale sam plan treningowy we wstępnej fazie jest identyczny. Oznacza to, że harmonogram ćwiczeń powinien składać się z aerobów (bieganie, jazda na rowerku) oraz ćwiczeń złożonych (przysiady, wykroki, wyciskanie).

Trening na „rzeźbę” może być realizowany nawet 5 razy w tygodniu. Charakteryzuje się niewielkim obciążeniem, ale za to dużą liczbą powtórzeń (w przypadku ćwiczeń złożonych).

Dodaj komentarz