jak schudnąć

Jak schudnąć w tydzień 3 kg?

Odchudzanie

Patrzysz na swoje odbicie w lustrze i nie jesteś zadowolona ze swojej sylwetki? Pragniesz nieco zrzucić z brzucha, pośladków, ud i bioder? Nie jesteś sama. Większość kobiet pragnie poprawić swoją sylwetkę i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Każdego dnia na forach i portalach o odchudzaniu pojawia się mnóstwo pytań w stylu: „Jak schudną w tydzień 3 kg?”, „Jak pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej w tydzień?”, „Jak szybko i skutecznie się odchudzić”. Kobiety oczekują natychmiastowych rezultatów, bo tak trzeba rozpatrywać tygodniowe odchudzanie.

Jak schudnąć w tydzień 3 kg?

Zrzucenie 3 kilogramów w ciągu tygodnia może być jak najbardziej możliwe. Niestety nie jest to równoznaczne ze spaleniem tkanki tłuszczowej w tej ilości. Waga co prawda zmaleje, ale poziom tkanki tłuszczowej niewiele się zmieni. Wynika to za faktu, iż w tak krótkim okresie można jedynie odwodnić organizm, a nie faktycznie pozbyć się tłuszczu.

Ile zatem potrzeba czasu by schudnąć 3 kg? Wszystko zależy od indywidualnych uwarunkowań. Przy dobrze prowadzonej diecie i treningu można taki rezultat osiągnąć w przeciągu 2-3 miesięcy, bez efektu jojo.

Co jeść aby schudnąć?

Dieta jest arcyważna przy odchudzaniu. Sugerujemy ułożenie diety odpowiedniej dla nas samych. Preferencje smakowe pozwolą nam utrzymać dietę i nie stracić zapału po tygodniu spożywania posiłków, które uważamy za niesmaczne.

Aby ułożyć dietę powinniśmy obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne i odżywcze dla naszego organizmu. W zależności od trybu życia i pracy (praca fizyczna/umysłowa), wzrostu i wagi należy ustalić zapotrzebowanie organizmu. Wykorzystując ten bilans należy stworzyć sześć posiłków i zastosować się do takich zasad:

  • śniadanie – najbardziej obfity posiłek
  • kolacja – tylko pełnowartościowe białko
  • wraz z biegiem dnia ilość dostarczanych węglowodanów złożonych maleje
  • korzystaj tylko z tłuszczy w postaci oliwy z oliwek

Jak trenować aby schudnąć?

Trening jest równie ważny, co dieta. Jeśli naszym celem jest równomierne spalenie tkanki tłuszczowej z organizmu należy stosować ćwiczenia aerobiczne rozwijające całe ciało (np bieganie, pływanie czy jazda na rowerze). W momencie gdy chcemy się pozbyć tkanki tłuszczowej z np. brzucha, należy do ćwiczeń aerobicznych dorzucić trening konkretnej partii mięśniowej w tym przypadku mogą to być skręty tułowia i nożyce.

Dodaj komentarz